Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.alvita-lublin.pl
ALVITA Zabielska i Partnerzy Spółka Partnerska Lekarzy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przychodni Lekarza Rodzinnego ALVITA.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-10-23.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Dokumentu zawierającego wynik przeglądu, badania lub audytu dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej – https://alvita-lublin.pl/?page_id=227
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-10-23.
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dorota Turek, sekretariat@alvita-lublin.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 817416092. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
W zgłoszeniu podaj:
-swoje imię i nazwisko,
-swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
-dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
-opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Przychodnia Lekarza Rodzinnego ALVITA Zabielska i Partnerzy
Kaprysowa 7
20-843 Lublin
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Nie ma kontroli podczas wejścia do budynku. Budynek posiada trzy osobne wejścia. Gabinety lekarskie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. W gabinetach diagnostycznych znajdują się fotele lekarskie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
Schody znajdują się wewnątrz przychodni, są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Korytarze są szerokie, osoba na wózku inwalidzkim nie będzie mieć problemu z poruszaniem się po przychodni. Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. Drzwi i przejścia posiadają minimalną szerokość 90 cm. Gabinet zabiegowy oraz punkt szczepień znajdują się na parterze. Pacjenci z niepełnosprawnością ruchową przyjmowani są w gabinetach na parterze.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Parking przed Przychodnią ALVITA jest duży i bezpłatny. Osoby z niepełnosprawnościami mogą dojechać pod same drzwi główne budynku. Przychodnia wyposażona jest w podjazd dla niepełnosprawnych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach
Do placówki mają prawo wstępu osoby z psem asystującym.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak osoby posługującej się językiem migowym w przychodni.
Aplikacje mobilne
brak